Monday, February 4, 2008

ပိစိေကြးမ်ား
က်ေနာ္ရဲ႕ ၁ႏွစ္ၿပည့္ေမြးေန႕တုန္းကပံု (ဘယ္ေငးေနပါလိမ့္)

တစ္ခါက ခံုတန္းေလးမွာေမာင္ႏွမသံုးေယာက္ထိုင္ၿပီး ေပ်ာ္ခဲ့ဖူးတယ္...


ေဟ့ေကာင္ထိန္လင္းေအာင္ ဘယ္ေကာင္မေလးကိုေငးေနတာလည္း :P

ဓါတ္ပံုရိုက္မယ္ဆိုရင္ ပဲမ်ားဖို႕ကအဆင္သင့္ဘဲ

ဘယ္သြားသြား အစားနဲ႕ပါးစပ္နဲ႕မၿပတ္တဲ့က်ေနာ္...

ထိပ္ဆံုးကေဟမန္က်ေနာ္အမ(ငယ္ငယ္ကက်ေနာ့အမကို စကားလိုက္ေၿပာတဲ့ေကာင္ေတြမွန္သမွ် က်ေနာ္လက္သံၿမည္းဖူးတယ္)
အလယ္ကက်ေနာ္ေမာင္ သားငယ္ေခၚဗလ ( မိသားစုအားလံုးထဲမွာ သူကဗလ အၾကီးဆံုးမို႕လို႕ပိန္တာကိုေၿပာပါတယ္။)
အစြန္ဆံုးကက်ေနာ္အကို ေတဇာက်ေနာ္ကေတာ့ဟဲ ဟဲ




အားေနရင္ ေၾကာင္ေလးေတြနဲ႕ ကစားေနတတ္တယ့္ က်ေနာ္ ၀ါခယ္မ အလည္သြားတုန္းကေမာင္ႏွမေတြအမွတ္တရရိုက္ထားတာ
OkIsU

2 comments:

Pinkgold said...

အံမယ္
ငယ္ငယ္ကတည္းက ပဲစိန္ေလးပဲကြ
ခ်စ္ခ်ာေရး အာဘြားေပးသြားတယ္ေနာ္

Minn Yoon Thit said...

ေအးကြ ပူတူးတူးပံုေလးေတြက လန္းတယ္...သိလား.. မိုက္တယ္ ခ်စ္စရာ ကေလး ေပါက္စပံုေလးေတြပဲ :) ခုမွ အိုကိကို ပဲပဲေလးမွန္းသိေတာ့တယ္ ဟတ္ဟတ္