Sunday, October 14, 2007


သူငယ္ခ်င္းမ်ားအတြက္
ဒီတစ္ခါေတာ့လာလည္တဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြအတြက္က်ေနာ္အရမ္း
ၾကိဳက္တဲ့ေရခဲမုန္႔နဲ႔ဧည့္ခံပါတယ္။က်ေနာ္ကငယ္ငယ္ေလးထဲက
ice-creamဆိုအရမ္းၾကိဳက္တာဗ်။အိပ္မွာဆိုရင္ေခ်ာကလက္တို႔
ဂ်ယ္လီတို႔ေရခဲေခ်ာင္းတို႔ကပ်က္တာမဟုတ္ဘူး။က်ေနာ့ေလာက္
သြားႏႈတ္ရတာလည္းက်ေနာ္ဘဲ။တစ္ခါႏႈတ္ရင္သံုးေလးေခ်ာင္းက
အနည္းဆံုး။ၾကီးလာေတာ့သူမ်ားေတြသြားေပါက္တဲ့အရြယ္က်ေတာ့
မေပါက္ေတာ့အေမကစိတ္ပူလိုက္ရတာမွမေၿပာနဲ႔။အခုေတာ့သြား
ေတြေပါက္ေနပါၿပီေတာ္ေသးတာေပါ့ေနာ္..ဟီး။ေၾသာ္ဒါနဲ႔စကား
စပ္မိလို႔ေၿပာရဦးမယ္က်ေနာ္ငယ္ငယ္ကအရမ္းၾကိဳက္တဲ့အစား
အေသာက္တစ္ခုရွိတယ္ဗ်။က်ေနာ္ကအဲဒီအစားအေသာက္ကို
ေန႔တိုင္းစားတယ္။အဲဒါဘာလည္းသိလားအားလံုးဘဲသိမွာပါသဲ
ဗ်။အေမလစ္ၿပီဆိုတာနဲ႔သဲကိုစားေတာ့တာဘဲ။မွတ္မိပါတယ္အဲ
ေန႔ပထမအေမလည္းမသိဘူးအဲေန႔က်မွဘာလို႔လည္းမသိဘူး
ဗိုက္ကအရမ္းေအာင့္လာတယ္။ေနာက္ေတာ့ေဆးခန္းသြားၿပမွ
အေမကသိတာဟီး..........။အဲေန႔ကစၿပီးေမကသဲပံုဆိုရင္အိမ္
ေရွ႕မခ်ရဲေတာ့ဘူး။အဆိုးဆံုးကေတာ့အိမ္ေဆာက္တာကအစ
သူမ်ားအိမ္ေရွ႔မွာသဲသြားၿခရတဲ့အၿဖစ္။အဲေလာက္ထိသဲကိုၾကိဳက္
တာဗ်..........ဟီဟီး^^

No comments: