Thursday, November 8, 2007

က်ေနာ္ႏွင့္က်ေနာ့္ရဲ႕အေမ

တစ္ခါတစ္ေလက် မိဘေတြကသားသမီးေတြကို ေတာ္ေၾကာင္းတတ္ေၾကာင္း လူေရွ႕သူေရွမွာ သိပ္ေၿပာခ်င္ၾကတာဗ်။
အဲဒီထဲမွာ က်ေနာ့အေမကထိပ္ဆံုး။ေၾသာ္..တစ္ခါထဲဘဲက်ေနာ့ ထူးထူးဆန္းဆန္းၿဖစ္ရပ္ေလး ေၿပာၿပမိပါတယ္။အေမ
ဗ်ာ အဲအေၾကာင္းကို ဂ်ပန္တစ္ၿမိဳ႕လံုးေလွ်ာက္ေၿပာထားတယ္။က်ေနာ္လာလည္းလာေရာ လူေတြက၀ိုင္းေမးၾကတာေပါ့
ဗ်ာ။အဲဒီအၿဖစ္အပ်က္ကလည္း ဒီလိုဗ်။ေၿပာရ ရင္ကိုယ့္ေပါင္ကိုယ္လွန္ေထာင္းဘဲ။အဲဒီတုန္းက ကြ်န္ေတာ္ ခ်ာတိတ္ဘဲရွိ
ေသးတာဗ်။အဲဒီေန႕က က်ေနာ္ကေၾကာင္ေလးကိုေပါင္ေပၚတင္ၿပီးသိပ္ေနတာ။ေၾကာင္ေလးက လည္းက်ေနာ္ရဲ႕အခ်စ္
ေတာ္ေလးေပါ့ဗ်ာ။က်ေနာ္က သူကိုက်ေနာ့ေပါင္ ေပၚတင္ၿပီးအၿမဲသိပ္ေနက်ဗ်။အဲဒီေန႕ကလည္း ဘာလိုလည္း မသိပါ
ဘူး။အိမ္မွာ ကလည္း ပဲကုလားဟင္းခ်က္တယ္။က်ေနာ္လည္း စားတာနည္းနည္းလြန္သြားတယ္။ၿပီးေတာ့ သူကိုေပါင္ေပၚ
မွာ သိပ္ရင္းနဲ႕ တိုးတိုးေလးေလလည္မိသြားတယ္။တိုးတိုးေလးေတာ့ တိုးတိုးေလးပါဘဲ။ ဒါေပမယ့္ဗ်ာ ေၾကာင္ေတာင္လန္႕
ၿပီး ထခုန္ၿပီးေတာ့ ထြက္ေၿပးတာနံရံနဲ႕ေခါင္းနဲ႕ေစာင့္မိၿပီးထြက္ေၿပးသြားတာဗ်ာတစ္ခ်ိဳးထဲဘဲ။တစ္ရက္ၿပန္မလာ ႏွစ္ရက္ၿပန္
မလာသံုးရက္က်မွ ၿပန္လာတယ္။ေၾကာင္ကဘယ္ေလာက္ထိစိတ္ပ်က္သြား လည္းဆိုရင္က်ေနာ္ကိုင္တာေတာင္ကိုင္လို႕ သိပ္
မရေတာ့ဘူး။တစ္ပတ္ေလာက္လည္း ၾကားေရာ လင္ေနာက္လိုက္သြားပါေလေရာဗ်ာ။ၾကည့္ရတာ က်ေနာ့ကိုစိတ္နာသြားတယ္
ထင္ပါရဲ႕ဗ်ာ။က်ေနာ္လည္း အဲထဲကေၾကာင္ဆိုရင္သိပ္လည္းမေမြးၿဖစ္ေတာ့ဘူး။တစ္ကယ္ပါဗ်ာ။က်ေနာ့တို႕ မိသားစုကတစ္ၿခား
မိသားစုနဲ႕မတူဘူးဗ်။ဦးသူ ေၿပာေၾကးဘဲ။ခုလည္းဦးလို႕ေၿပာလိုက္တာပါ..ဟီဟီး။က်ေနာ့ရဲ႕ အေမကတစ္ၿခားအေမေတြနဲ႕ မတူ
ဘူးဗ်..။က်ေနာ့ကိုခ်စ္ေတာ့ ခ်စ္တယ္ဒါေပမယ့္အခ်စ္ၾကမ္းၾကီး ဗ်။ဘယ္ေလာက္ထိ အခ်စ္ၾကမ္းလည္းဆိုရင္ တစ္ခါလည္းဗ်ာ
က်ေနာ္ကအိပ္ေနတာ လည္းပင္းထညွစ္တယ္။က်ေနာ္လည္း လန္႕ၿဖန္႕ၿပီးေတာ့နိုးသြားတာေပါ့ဗ်ာ။ဘာၿဖစ္လို႔လည္းလို႕ေမးေတာ့
က်ေနာ့ကိုၾကည့္ရင္း ၾကည့္ရင္းအသည္းယားလာလို႕တဲ့ဗ်ာ။မွတ္ကေရာ။အဲေလာက္ထိအခ်စ္ၾကမ္းတာဗ်။

4 comments:

မွ်ားျပာ said...

တူမၾကီးေရ ဒီမွာ ရီရလြန္းလို့ အူေတြနာကုန္ျပီဗ် ..
း)

Winkabar said...

ရယ္လိုက္ရတာ ဆုရယ္။
ထူးဆန္းပါေပ့။

KPZ said...

ခ်စ္တာႀကီးလည္း ေၾကာက္စရာႀကီးပါလား

ႏွင္းသဇင္ said...

ဆုတို႕ကေတာ့ ျဖစ္လိုက္ရင္ ရယ္ရတယ္