Saturday, November 10, 2007

က်ေနာ္ေၾကာက္တဲ့ "ဖား"လို႕ေခၚတဲ့သတၱ၀ါ


ႏွင္းနဲ႔ကိုၾကီးေမာ္tagထားလိုၿပန္ေရးလိုက္ပါတယ္။က်ေနာ္ရဲ႕ အေၾကာက္ဆံုး သတၱ၀ါကေတာ့ ဖားဗ်ာ။ဖားကို အေသေၾကာက္

တယ္ဗ်။မွတ္မိပါေသးတယ္ က်ေနာ္ငယ္ငယ္တုန္းကေပါ့ ဘယ္ႏွတန္းလည္းေတာ့ မမွတ္မိေတာ့ဘူး။အဲေန႕ကလည္း မိုးေတြ

ရြာေနတယ္ဗ်ာ။က်ေနာ္က အၿပင္သြားမလို႕ က်ေနာ္ အၾကိဳက္ဆံုး အနီေရာက္ ထိပ္ပိတ္ရႈးဖိနပ္ေလး ကို၀တ္လိုက္တာဗ်ာ။

အထဲမွာ ေပ်ာ့စိေပ်ာ့စိ နဲ႕ အုမ္းအမ္အုမ္းအမ္နဲ႔ လည္းေအာ္ေသးတယ္။အမေလးေၿပာရင္း ဆိုရင္းနဲ႕ေတာင္ ၾကက္သိမ္းေတြ

ထလာၿပီ။ဖိနပ္ကိုေၾကာက္လို႕ ခြ်တ္ၿပီးလႊတ္ၿပစ္ လိုက္ေတာ့ အမေလးေၾကာက္စရာၾကီးမွေၾကာက္စရာၾကီးေပ်ာ့ေပ်ာ့စိ ထြက္

လာလိုက္တာ ဖားၾကီးကနည္းတာၾကီးမွ မဟုတ္ဘဲ။ေတာ္ေတာ္ၾကီးတာဗ်။ေတြးရင္းနဲ႕ေတာင္ ေၾကာက္ၿပီးရြံလာၿပီ။သယ္ရင္း

ေတြအားလံုးထဲမွာ က်ေနာ္နဲ႕တူတဲ့လူရွိလားမသိဘူးေနာ္။ ။

No comments: